Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІсаченко, Вікторія Павлівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T07:49:44Z-
dc.date.available2015-11-06T07:49:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІсаченко В. П. Внесок П. Житецького у становлення та розвиток україномовної освіти (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) / В. П. Ісаченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП О. О. Жовтий, 2012. – Вип. 40. – С. 254–261.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3369-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні погляди на проблеми національної школи видатного науковця та педагога другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Павла Гнатовича Житецького. Проаналізовано його внесок у розвиток україномовної освіти та національного шкільництва. Охарактеризовано особливості взаємодії педагога з учнівським колективом та проаналізовано результативність такої діяльності. Розкриті основні періоди активної боротьби вченого за україномовну освіту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП О.О. Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37 (09) (477)-
dc.subjectПавло Гнатович Житецькийuk
dc.subjectукраїномовна освіта-
dc.subjectвиховання-
dc.subjectКолегія Павла Галагана-
dc.subjectКиївська громада-
dc.subjectнедільні школи-
dc.titleВнесок П. Житецького у становлення та розвиток україномовної освіти (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Becoming_that_rozvitok.rtf172,98 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.