Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3416
Назва: Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін
Автори: Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: образно-інтонаційні навички
студенти педагогічних коледжів
диригентсько-хорові дисципліни
диригентсько-хорові дисципліни
мутаційний період
інтонація
інтонування
вікові та психовізіологічні особливості розвитку
голосовий апарат
охорона голосу
навички
компоненти
педагогічні умови
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничо-поліграфічний центр "Візаві"
Бібліографічний опис: Козій О.М. Методика формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. - Рукопис.
Серія/номер: УДК [784:378.147.016](043.3)
Короткий огляд (реферат): в роботі вперше визначено і обгрунтовано педагогічні умови та розроблено методику формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін, уточнено сутність і зміст поняття "образно-інтонаційні навички" відповідно категорії студентів педагогічних коледжів. Обгрунтовано структурні компоненти образно-інтонаційних навичок (мотиваційно-пізнавальний, організаційно-технологічний, творчо-діяльнісний).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3416
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat Koziy O.M..pdf955,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.