Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучеренко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-08T13:08:59Z | - |
dc.date.available | 2015-11-08T13:08:59Z | - |
dc.date.issued | 2015-04 | - |
dc.identifier.citation | Кучеренко І.А. Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі: автореферат. Херсон. 2015. - 44с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3438 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова). – Херсонський державний університет. – Херсон, 2015. Робота є теоретико-методичним дослідженням проблеми сучасного уроку української мови в основній школі. У дисертації розвиваються ідеї проектування і реалізації сучасного уроку української мови з позиції компетентнісної й особистісно орієнтованої мовної освіти. Досліджено й проаналізовано філософські, педагогічні, психологічні, лінгвістичні, лінгводидактичні засади сучасного уроку української мови, визначено й інтерпретовано сутність базових понять й уточнено їх змістову характеристику, створено типологічну систематизацію сучасних уроків української мови в основній школі, розкрито методологічні особливості цілевизначення, проектування й реалізації уроку. Сконструйовано технології сучасного уроку української мови в проекції особистісно орієнтованої, проблемної, інтерактивної технологій, технології розвитку критичного мислення і розроблено лінгводидактичний інструментарій уроку, що забезпечили підвищення результативності формування мовної особистості учня, рівня його ключових предметних компетентностей і позитивну динаміку готовності вчителя-словесника до інноваційної педагогічної діяльності на уроці. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Херсон | uk |
dc.subject | сучасний урок української мови | uk |
dc.subject | проектування | - |
dc.subject | цілевизначення | - |
dc.subject | уроки розвитку комунікативних умінь | - |
dc.subject | аспектні уроки | - |
dc.subject | типологічна систематизація уроків української мови | - |
dc.subject | технологічна система методів сучасного уроку української мови | - |
dc.subject | технологія уроку української мови | - |
dc.subject | лінгводидактичний інструментарій уроку української мови | - |
dc.subject | технологія розвитку критичного мислення | - |
dc.subject | інтерактивна технологія | - |
dc.subject | проблемна технологія | - |
dc.subject | особистісно орієнтована технологія | - |
dc.title | Теоретичні і методичні засади сучасного уроку української мови в основній школі | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kucherenko avtoreferat.pdf | 729,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.