Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346
Назва: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ У СИСТЕМІ «ШКОЛА - ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ»: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ |
Автори: | Валюк, Вікторія Федорівна |
Ключові слова: | компетентність компетентнісний підхід ключові компетенції якість освіти вчитель хімії |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Імідж сучасного педагога. – 2013. - № 6 (135) – С. 20-24. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто вивчення стану проблеми оцінювання якості підготовленості випускників в системі «школа - вуз» з позиції компетентнісного підходу. У галузі удосконалення хіміко-педагогічної освіти виділено наступні напрями розвитку: безперервність, гуманізація, інноваційність, реалізація особистісно-діяльнісного та компетентнісного підходів з метою підготовки випускників, готових до самостійної діяльності в професійній сфері, подальшого навчання і конкурентоспроможних на ринку праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Valyuk s_2 2013.pdf | 370,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.