Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346
Назва: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ У СИСТЕМІ «ШКОЛА - ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ»: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
Автори: Валюк, Вікторія Федорівна
Ключові слова: компетентність
компетентнісний підхід
ключові компетенції
якість освіти
вчитель хімії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Імідж сучасного педагога. – 2013. - № 6 (135) – С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто вивчення стану проблеми оцінювання якості підготовленості випускників в системі «школа - вуз» з позиції компетентнісного підходу. У галузі удосконалення хіміко-педагогічної освіти виділено наступні напрями розвитку: безперервність, гуманізація, інноваційність, реалізація особистісно-діяльнісного та компетентнісного підходів з метою підготовки випускників, готових до самостійної діяльності в професійній сфері, подальшого навчання і конкурентоспроможних на ринку праці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valyuk s_2 2013.pdf370,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.