Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-11-09T13:16:25Z-
dc.date.available2015-11-09T13:16:25Z-
dc.date.issued2015-10-01-
dc.identifier.citationГригоренко Т. В. Educational and communicative environment as a factor of training future philology teachers=Освітньо-комунікативне середовище як чинник підготовки майбутніх вчителів-філологів / T. Grygorenko // The Advanced Science Journal. - 2015. - Is. 5. - Pp. 107-111.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3473-
dc.description.abstractУ статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно- орієнтованої освіти.uk
dc.language.isoenuk
dc.relation.ispartofseries371.134:811(07);-
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectосвітньо-комунікативне середовищеuk
dc.subjectуправлінський компонентuk
dc.subjectмодель побудовиuk
dc.subjectособистісний потенціал індивідаuk
dc.subjectпроектування навчально-виховного процесуuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectкомпетентнісна модель професійної освітиuk
dc.subjectособистісно-орієнтована освітаuk
dc.titleEducational and communicative environment as a factor of training future philology teachersuk
dc.title.alternativeОсвітньо-комунікативне середовище як чинник підготовки майбутніх вчителів-філологівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Edu_and_com_environment.pdf150,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.