Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348
Назва: | ПРОЕКТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ |
Автори: | Валюк, Вікторія Федорівна |
Ключові слова: | інтерактивне навчання інтерактивні методи навчання теоретична модель модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2013. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано розробку та обґрунтування моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя хімії. Відносно інтерактивного навчання хімічним дисциплінам сформульовані концептуальні положення. Показано, що теоретична модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам є системою взаємозв'язаних один з одним структурно-функціональних компонентів : цільового, змістовного, процесуального, результативно-оцінного, діяльності суб'єктів інтерактивного навчання в освітньому середовищі навчання хімічним дисциплінам. Також в модель включені теоретико-методологічні основи інтерактивного навчання хімічним дисциплінам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Valyuk s 4 2013.pdf | 505,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.