Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалюк, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2013-10-17T18:15:54Z-
dc.date.available2013-10-17T18:15:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано розробку та обґрунтування моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя хімії. Відносно інтерактивного навчання хімічним дисциплінам сформульовані концептуальні положення. Показано, що теоретична модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам є системою взаємозв'язаних один з одним структурно-функціональних компонентів : цільового, змістовного, процесуального, результативно-оцінного, діяльності суб'єктів інтерактивного навчання в освітньому середовищі навчання хімічним дисциплінам. Також в модель включені теоретико-методологічні основи інтерактивного навчання хімічним дисциплінам.uk
dc.publisherЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2013.uk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectінтерактивні методи навчання-
dc.subjectтеоретична модель-
dc.subjectмодель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам-
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Valyuk s 4 2013.pdf505,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.