Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валюк, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-17T18:15:54Z | - |
dc.date.available | 2013-10-17T18:15:54Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/348 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано розробку та обґрунтування моделі інтерактивного навчання хімічним дисциплінам на основі компетентнісного підходу в системі підготовки майбутнього вчителя хімії. Відносно інтерактивного навчання хімічним дисциплінам сформульовані концептуальні положення. Показано, що теоретична модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам є системою взаємозв'язаних один з одним структурно-функціональних компонентів : цільового, змістовного, процесуального, результативно-оцінного, діяльності суб'єктів інтерактивного навчання в освітньому середовищі навчання хімічним дисциплінам. Також в модель включені теоретико-методологічні основи інтерактивного навчання хімічним дисциплінам. | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини – К.: Науковий світ, 2013. | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | - |
dc.subject | теоретична модель | - |
dc.subject | модель інтерактивного навчання хімічним дисциплінам | - |
dc.title | ПРОЕКТУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Valyuk s 4 2013.pdf | 505,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.