Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрітченко, Тетяна Яківна-
dc.date.accessioned2013-10-18T09:17:23Z-
dc.date.available2013-10-18T09:17:23Z-
dc.date.issued2013-10-18-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/358-
dc.descriptionУ статті представлена авторська модель процесу формування професiйно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладі. Обґрунтована необхідність розробки зазначеної моделі. Наведено опис моделі як педагогічної системи та характеристика взаємопов’язаних компонентів, що її складають. Представлено висновки щодо результативності впровадження моделі формування професiйно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя.uk
dc.subjectМодельuk
dc.subjectпрофесiйно-мовний стиль спiлкуванняuk
dc.subjectкомунікативний процесuk
dc.subjectмодель формування професiйно-мовного стилю спілкування майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.subjectвищий педагогічний навчальний закладuk
dc.titleМодель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладiuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
model_formuvania.pdf307,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.