Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3593
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельник, Олександр Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-12T10:58:09Z | - |
dc.date.available | 2015-11-12T10:58:09Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Мельник, О. В. Використання розрахунково-графічних завдань у підготовці майбутнього учителя технологій / О. В. Мельник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія № 5 «Педагогічні науки: реалії та перспективи». – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – Вип. 51. – С. 179–185. | uk |
dc.identifier.issn | 2311-5491 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3593 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються способи оцінки радіаційної обстановки, вплив метеорологічних умов на ступінь радіоактивного забруднення місцевості. Дано визначення таких термінів як радіаційна обстановка, середній вітер, азимут середнього вітру. Крім того показана методика визначення азимуту і швидкості середнього вітру двома способами: аналітичним і графічним. Наведені переваги та недоліки кожного із них. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 355.58 (075.8);51 | - |
dc.subject | азимут | uk |
dc.subject | атмосфера | uk |
dc.subject | швидкість середнього вітру | uk |
dc.subject | напрямок середнього вітру | uk |
dc.title | Використання розрахунково-графічних завдань у підготовці майбутнього вчителя технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vyznachennya Aser Vser.pdf | 400,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.