Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-12T12:40:49Z-
dc.date.available2015-11-12T12:40:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКоберник Г. І. Індивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завдань. / Г. І. Коберник // Педагогічна освіта і наука: традиції, реалії, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-9 жовтня 2015 р. // FOLIA COMENIANA ^ вісник Польсько-української науково дослідної лабораторії дидактики імені Я.А. Коменського. – Умань: ФОП Жовтий, 2015. – 90 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3605-
dc.description.abstractВ статті теоретично обгрунтовано ефективні організаційно-педагогічні умови здійснення індивідуалізації навчання. Зокрема йдеться про створення ситуації успіху учня у процесі навчально-пізнавальної діяльності шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:37.03-
dc.subjectІндивідуалізаціяuk
dc.subjectУспіхuk
dc.subjectАдаптування завданьuk
dc.subjectМолодші школяріuk
dc.subjectЗавданняuk
dc.subjectТехнології навчанняuk
dc.subjectІндивідуальні відмінностіuk
dc.subjectПотенціалuk
dc.subjectПочаткові класиuk
dc.subjectДіяльність учнівuk
dc.titleІндивідуалізація навчання молодших школярів в умовах розв’язування адаптованих навчальних завданьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Indy`vidualizaciya navchannya molodshy`x shkolyariv.pdf173,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.