Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628
Назва: Визначення сутності поняття «педагогічна система».
Автори: Іващенко, Катерина Віталіївна
Ключові слова: система, педагогічна система
Дата публікації: 2011
Видавництво: Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України
Бібліографічний опис: Іващенко К. В. Визначення сутності поняття «педагогічна система» / К В. Іващенко // Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України - Київ, 2011.
Серія/номер: УДК;37.022
Короткий огляд (реферат): Сутність поняття педагогічна система будується на основі трьох категорій, які є змістовими для багатьох гуманітарних наук: система, людина, виховання. Аналіз наукових досліджень даних категорій в межах філософії, психології, педагогіки, надасть необхідний мінімум, освоєння якого допоможе усвідомити концептуальні основи педагогічної системи як складної полісистеми та визначити динаміку її становлення на основі полікультурного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Визначення сутності поняття педагогічна система.pdf145,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.