Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628
Назва: | Визначення сутності поняття «педагогічна система». |
Автори: | Іващенко, Катерина Віталіївна |
Ключові слова: | система, педагогічна система |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України |
Бібліографічний опис: | Іващенко К. В. Визначення сутності поняття «педагогічна система» / К В. Іващенко // Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України - Київ, 2011. |
Серія/номер: | УДК;37.022 |
Короткий огляд (реферат): | Сутність поняття педагогічна система будується на основі трьох категорій, які є змістовими для багатьох гуманітарних наук: система, людина, виховання. Аналіз наукових досліджень даних категорій в межах філософії, психології, педагогіки, надасть необхідний мінімум, освоєння якого допоможе усвідомити концептуальні основи педагогічної системи як складної полісистеми та визначити динаміку її становлення на основі полікультурного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Визначення сутності поняття педагогічна система.pdf | 145,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.