Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іващенко, Катерина Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-14T11:27:11Z | - |
dc.date.available | 2015-11-14T11:27:11Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Іващенко К. В. Визначення сутності поняття «педагогічна система» / К В. Іващенко // Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України - Київ, 2011. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628 | - |
dc.description.abstract | Сутність поняття педагогічна система будується на основі трьох категорій, які є змістовими для багатьох гуманітарних наук: система, людина, виховання. Аналіз наукових досліджень даних категорій в межах філософії, психології, педагогіки, надасть необхідний мінімум, освоєння якого допоможе усвідомити концептуальні основи педагогічної системи як складної полісистеми та визначити динаміку її становлення на основі полікультурного підходу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.022 | - |
dc.subject | система, педагогічна система | uk |
dc.title | Визначення сутності поняття «педагогічна система». | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Визначення сутності поняття педагогічна система.pdf | 145,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.