Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2015-11-14T11:27:11Z-
dc.date.available2015-11-14T11:27:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІващенко К. В. Визначення сутності поняття «педагогічна система» / К В. Іващенко // Збірник праць Інституту проблем виховання НАПН України - Київ, 2011.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3628-
dc.description.abstractСутність поняття педагогічна система будується на основі трьох категорій, які є змістовими для багатьох гуманітарних наук: система, людина, виховання. Аналіз наукових досліджень даних категорій в межах філософії, психології, педагогіки, надасть необхідний мінімум, освоєння якого допоможе усвідомити концептуальні основи педагогічної системи як складної полісистеми та визначити динаміку її становлення на основі полікультурного підходу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗбірник праць Інституту проблем виховання НАПН Україниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.022-
dc.subjectсистема, педагогічна системаuk
dc.titleВизначення сутності поняття «педагогічна система».uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Визначення сутності поняття педагогічна система.pdf145,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.