Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3647
Назва: Фактори і критерії маркетингового ціноутворення
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Ключові слова: маркетинг
ціноутворення
фактор
критерій
цільова функція
максимізація
ціна
виробничі витрати
кон'юнктура
підприємство
Дата публікації: 26-лют-2015
Видавництво: УДПУ
Бібліографічний опис: Білошкурська Н. В. Фактори і критерії маркетингового ціноутворення / Н. В. Білошкурська // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції України : [збірник матеріалів VI Міжнародної науково-практичної конференції у заочній формі 26 лютого 2015 р.]. – Умань : УДПУ. – C. 13–14.
Серія/номер: УДК;658.8:338.5
Короткий огляд (реферат): Автором систематизовано зовнішні та внутрішні фактори маркетингового ціноутворення. Запропоновано цільову функцію максимізації відношення ціни товару до виробничих витрат як критерій маркетингового ціноутворення, яким слід керуватися у розробці стратегічних альтернатив максимізації прибутку підприємства на конкурентному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3647
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Faktory_tcinoutvorennya.pdf300,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.