Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2015-11-17T17:35:16Z-
dc.date.available2015-11-17T17:35:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3701-
dc.description.abstractУ статті йдеться про можливості запровадження в зміст національної шкільної освіти Франції знань про релігії. Розглянуто проблему поєднання світських принципів сучасної освіти та реалізації релігієзнавчого компонента (блоків знань про релігію) до навчальних програм французької загальноосвітньої школи, виокремлено основні методичні підходи до впровадження регілієзнавчих знань, які є найоптимальнішими при викладанні школярам знань про релігію, проаналізовано зміст релігієзнавчого компонента в державних шкільних програмах початкової та середньої (коледжі та ліцеї) Франції, наголошено на обмеженому характері знань про релігії у французьких школах і на недостатньому теоретичному підгрунті дослідження релігійних факторів та явищ.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5:2 (44) 373.5:2 (44)-
dc.subjectблоки знань про релігіюuk
dc.subjectрелігієзнавчий компеонентuk
dc.subjectзміст навчальних дисциплін загальноосвітніх середніх шкілuk
dc.subjectосновні методичні підходи до реалізації знань про релігіїuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ РЕЛІГІЄЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАГАЛЬНОСЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ ФРАНЦІЇuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEAT_THE_ INTRODUCTION.pdf402,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.