Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3709
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Авчіннікова, Галина Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T19:26:31Z | - |
dc.date.available | 2015-11-17T19:26:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3709 | - |
dc.description.abstract | Авчіннікова Г. Д. Профільна диференціація навчання учнів старшої школи США. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2015. У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й обґрунтовано новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад профільної диференціації навчання учнів старшої школи США, з’ясуванні шляхів використання позитивного американського досвіду в українських загальноосвітніх навчальних закладах. Розкрито історичні передумови та визначено періоди розвитку системи профільної диференціації навчання американських старшокласників; схарактеризовано сучасний стан системи профільного навчання учнів у старшій школі США; охарактеризовано основні напрями профільного навчання старшокласників у Сполучених Штатах Америки, з’ясовано стандарти профільного навчання в американських середніх навчальних закладах; виділено тенденції розвитку профільної диференціації навчання учнів американської старшої школи та окреслено можливості використання позитивного американського науково-практичного досвіду профільної диференціації навчання учнів у системі української шкільної освіти. Уточнено трактування сутнісних характеристик понять “профільне навчання”, “профільна диференціація навчання”. Удосконалено та розширено наукові уявлення про мету, теоретичні підходи та принципи профільної диференціації навчання у старшій школі США. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371(73) (043.3); | - |
dc.subject | профільне навчання | uk |
dc.subject | профільна диференціація навчання | uk |
dc.subject | національний стандарт | uk |
dc.subject | американська старша школа | uk |
dc.subject | курикулум | uk |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | стандартизація навчання | uk |
dc.subject | рекомендації | uk |
dc.subject | перехід до старшої школи | uk |
dc.subject | Сполучені Штати Америки | uk |
dc.title | Профільна диференціація навчання учнів старшої школи США | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Avchinnikova_aref.pdf | 305,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.