Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3712
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьова, Оксана Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T23:39:47Z | - |
dc.date.available | 2015-11-17T23:39:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3712 | - |
dc.description.abstract | На сучасному етапі інноваційного розвитку суспільства, коли переосмислюється місце людини в соціумі, освіта набуває характеристик загальності, доступності, рівності. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема навчання дітей і молоді з обмеженими можливостями, зокрема проблема інклюзивної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | особистісно-орієнтовані методи навчання | - |
dc.subject | інклюзія | - |
dc.title | Досвід реалізації інклюзивної освіти в США | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Inkliuzyvna_osvita.pdf | 144,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.