Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьова, Оксана Андріївна-
dc.date.accessioned2015-11-17T23:39:47Z-
dc.date.available2015-11-17T23:39:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3712-
dc.description.abstractНа сучасному етапі інноваційного розвитку суспільства, коли переосмислюється місце людини в соціумі, освіта набуває характеристик загальності, доступності, рівності. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема навчання дітей і молоді з обмеженими можливостями, зокрема проблема інклюзивної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectІнклюзивна освітаuk
dc.subjectособистісно-орієнтовані методи навчання-
dc.subjectінклюзія-
dc.titleДосвід реалізації інклюзивної освіти в СШАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Inkliuzyvna_osvita.pdf144,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.