Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3713
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьова, Оксана Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T23:50:54Z | - |
dc.date.available | 2015-11-17T23:50:54Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3713 | - |
dc.description.abstract | Сучасний вчитель повинен володіти як теоретичними інноваційними підходами до системи навчання, так і практичними технологіями, які можна застосувати в навчальному процесі. Реформування сучасної освітньої системи ставить перед навчальними закладами особливі завдання, які визначаються потребою суспільства у педагогах, здатних до розв'язання складних проблем навчання, розвитку і виховання учнів, формування їх особистості. На заняттях іноземної мови варто використовувати методи, що стимулюють до творчої праці, викликають прагнення до активних дій, спілкування і висловлювання власних думок мовою, що вивчається. Означеним вимогам найкраще відповідають саме інтерактивні методи навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтерактивні технології навчання | uk |
dc.subject | інтеракція | - |
dc.subject | творчі комунікативні завдання | - |
dc.title | Деякі аспекти впровадження інтерактивних технологій навчання іноземної мови | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Interaktyvni_tehnologii.pdf | 79,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.