Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3725
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенов, Андрій Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T11:46:26Z | - |
dc.date.available | 2015-11-18T11:46:26Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3725 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто нові підходи до виховання лідерських якостей у молодших школярів засобами рухливих ігор. Визначено групу теорій лідерства, яка найбільш повно відповідає основним принципам педагогіки співробітництва. Окреслено коло основних ідей і принципів, на яких ґрунтується особистісно орієнтоване виховання лідерів. У структурі лідерських якостей дітей молодшого шкільного віку виокремлено взаємопов’язані критерії вихованості лідерських якостей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.035.91+794.088.6; | - |
dc.subject | лідер ідея | uk |
dc.subject | гра | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.subject | принцип | uk |
dc.subject | ідея | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ З ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОР | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичний аспект.pdf | 121,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.