Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3738
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ СТУДЕНТАМИ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: стратегія
іншомовна професійна підготовка
теоретичний курс
майбутній вчитель іноземної мови
іноземна мова
ефективість
заняття
знання
уміння
навички
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань : ФОП Жовтий О.О
Бібліографічний опис: / І. О. Білецька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. М. Т. Мартинюк]. - Умань : ФОП Жовтий, 2015. - С. 34-41.
Серія/номер: УДК 811.111(07);
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано сутнісну характеристику поняття «навчальні стратегії», метою яких є допомогти студентам усвідомлено контролювати навчання, щоб воно стало результативним, умотивованим і незалежним процесом. Здійснено аналіз класифікацій стратегій, які є ефективними для формування у студентів мовних спеціальностей ґрунтовних знань, умінь та навичок з дисциплін теоретичного циклу, що є складовою навчальних планів вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3738
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zastosuvannya_studentamy_navchalnyh_strategii_pid_chas_vyvchennya_teoretychnyh_dyscyplin_snoxemnoi_movy.pdf218,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.