Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-19T09:29:46Z-
dc.date.available2015-11-19T09:29:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation/ І. О. Білецька // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. М. Т. Мартинюк]. - Умань : ФОП Жовтий, 2015. - С. 34-41.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3738-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутнісну характеристику поняття «навчальні стратегії», метою яких є допомогти студентам усвідомлено контролювати навчання, щоб воно стало результативним, умотивованим і незалежним процесом. Здійснено аналіз класифікацій стратегій, які є ефективними для формування у студентів мовних спеціальностей ґрунтовних знань, умінь та навичок з дисциплін теоретичного циклу, що є складовою навчальних планів вищих навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ФОП Жовтий О.Оuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111(07);-
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectіншомовна професійна підготовкаuk
dc.subjectтеоретичний курсuk
dc.subjectмайбутній вчитель іноземної мовиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectефективістьuk
dc.subjectзаняттяuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectумінняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ СТУДЕНТАМИ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zastosuvannya_studentamy_navchalnyh_strategii_pid_chas_vyvchennya_teoretychnyh_dyscyplin_snoxemnoi_movy.pdf218,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.