Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3740
Назва: Художньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освіті
Автори: Сирота, Зоя Миколаївна
Ключові слова: художньо-творчий розвиток
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику розкрито особливості художньо-творчого розвитку обдарованих дітей у мистецькій освіті. Авторами посібника обгрунтовано сутність понять «творчість», «творча особистість», «творчий розвиток», передумови формування творчого потенціалу особистості школяра, симбіоз пізнавальних і творчих інтересів батьків та обдарованих дітей у мистецтві. Матеріали навчально-методичного посібника є теоретично та методично обґрунтованими і спрямовані на ефективну підготовку майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти. Навчально-методичний посібник рекомендовано для викладачів вищих навчальних закладів і вчителів художньо-естетичного циклу сучасної школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3740
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Науково-методичний посібник Обдарована дитина 2015.pdfРозвиток обдарованих дітей9,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
1 Титул.pdfТитульна сторінка604,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.