Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСирота, Зоя Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-11-19T13:49:37Z-
dc.date.available2015-11-19T13:49:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3740-
dc.description.abstractУ навчально-методичному посібнику розкрито особливості художньо-творчого розвитку обдарованих дітей у мистецькій освіті. Авторами посібника обгрунтовано сутність понять «творчість», «творча особистість», «творчий розвиток», передумови формування творчого потенціалу особистості школяра, симбіоз пізнавальних і творчих інтересів батьків та обдарованих дітей у мистецтві. Матеріали навчально-методичного посібника є теоретично та методично обґрунтованими і спрямовані на ефективну підготовку майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти. Навчально-методичний посібник рекомендовано для викладачів вищих навчальних закладів і вчителів художньо-естетичного циклу сучасної школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectхудожньо-творчий розвитокuk
dc.titleХудожньо-творчий розвиток обдарованих дітей у мистецькій освітіuk
dc.typeTutorialuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Науково-методичний посібник Обдарована дитина 2015.pdfРозвиток обдарованих дітей9,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
1 Титул.pdfТитульна сторінка604,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.