Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Катерина Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-11-20T18:31:39Z-
dc.date.available2015-11-20T18:31:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБойченко К. В. Інноваційний підхід у викладанні іноземних мов у Нідерландах / К. В. Бойченко // Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти: зб. тез доповідей всеукр. наук.-метод. конф., 12 травня 2015 р., Луцьк. – Луцьк : РВВ ЛНТУ, 2015. – 195 с. – С.8-10.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3782-
dc.description.abstractВ європейських країнах все частіше використовуються інноваційні підходи до навчання, такі як інтерактивне та особистісно-орієнтоване навчання. Інтерактивні методи навчання передбачають співпрацю та взаємодію всіх учасників педагогічного процесу, за якого вчитель виступає тьютором або коучем, організатором спільної діяльності учнів, тоді як особистісно-орієнтоване навчання враховує вікові та психологічні особливості кожного учня, визнає дитину як індивідуальність та основну цінність суспільства. Саме такі ідеї переслідують голландські вчителі під час організації навчально-виховного процесу: вони інтенсивно застосовують інтерактивні підходи у навчанні і намагаються врахувати індивідуальні особливості учнів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВВ ЛНТУuk
dc.subjectіноземні мовиuk
dc.subjectНідерландиuk
dc.titleІнноваційний підхід у викладанні іноземних мов у Нідерландахuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boichenko_tezy луцьк.pdf268,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.