Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/379
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-18T17:09:17Z | - |
dc.date.available | 2013-10-18T17:09:17Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-18 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/379 | - |
dc.description | У сучасному інтелектуальному суспільстві велика надія покладається на інноваційну підготовку майбутнього вчителя, оскільки студент педагогічного навчального закладу постає як одна з найважливіших постатей суспільства, адже значно простіше і дешевше трансформувати у самосвідомість майбутнього вчителя необхідні національно-культурні та морально-психологічні цінності, ніж намагатися змінювати сформовані установки досвічених учителів. Сучасні ВНЗ прагнуть до такої підготовки майбутніх вчителів початкових класів, коли навчальний процес суттєво відрізняється від традиційної радянської підготовки і стилем, і змістовим наповненням, і абсолютно новими дисциплінами тощо, але при цьому за традицією головними залишаються питання «що вивчати», «яким чином навчати», «як зацікавити учнів до навчання». | uk |
dc.subject | метод навчання | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.title | Інтерактивні методи як інноваційна складова сучасної дидактики | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
interakt_inov_skladov.pdf | 290,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.