Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3831
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2015-11-23T08:35:31Z-
dc.date.available2015-11-23T08:35:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯщук С. М. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх магістрів у сфері техніки та технологій: зарубіжний досвід / С. М. Ящук // Порівняльно-педагогічні студії : науково-педагог. журнал. – 2015. – № 2 (24). – С. 99-103.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3831-
dc.description.abstractВ статті здійснений аналіз системи вищої освіти окремих Європейських країн та США в контексті підготовки майбутніх фахівців в сфері техніки та технологій в умовах магістратури. На основі аналізу документів та науково-практичних досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців розкриті особливості підготовки майбутніх викладачів з дисциплін техніко-технологічного спрямування у вищих навчальних закладах зарубіжних країн.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвикладач вищої школиuk
dc.subjectтехніка та технології, професійна підготовкаuk
dc.subjectЄвропейські країниuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleТеоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх магістрів у сфері техніки та технологій: зарубіжний досвідuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
teoretychni aspekty profesiynoyi pidhotovky maybutnikh mahistriv u sferi tekhniky ta tekhnolohiy zarubizhnyy dosvid.pdf303,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.