Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3930
Назва: | ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ В СТАРШЕЙ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЕ |
Автори: | Терещук, Андрій Іванович |
Ключові слова: | Технолгічна освіта, модель, процес моделювання, технологічна освіта, технологічна підготовка, проектна технологія, профільне навчання, особистісно-орієнтований підхід. |
Дата публікації: | 26-лис-2015 |
Короткий огляд (реферат): | Методологической основой современного дифференцированного обучения в старшей общеобразовательной школе является с одной стороны - снижение нагрузки на учащихся в плане объемов усваиваемой ими информации по всем школьным предметам (особенно это касается предметов по основам наук), а с другой - обеспечение благоприятных условий для реализации учебных возможностей каждого старшеклассника путем профильного обучения. Такой методологический подход, по нашему мнению, основывается на двух основных положениях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3930 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття А. Терещук Office Word.docx | 26,23 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.