Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛаухіна, Інна Станіславівна-
dc.date.accessioned2015-11-26T18:31:13Z-
dc.date.available2015-11-26T18:31:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3948-
dc.description.abstractУ монографічному дослідженні подано ретроспективний аналіз розвитку світськості як освітньої ідеології Франції, з’ясовано її сутнісну трансформацію в умовах зростання полікультурності французького суспільства, інтенсифікації інтеграційних процесів на європейському континенті, висвітлено розвиток релігієзнавчого компонента змісту загальної середньої освіти Франції в її державному секторіuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.5:2(44)-
dc.subjectнаукові методи досліженняuk
dc.subjectрелігієзнавчий компонентuk
dc.subjectосвіта у Франціїuk
dc.subjectосвітні навчальні закладиuk
dc.subjectвзаємовідносини школи і релігіїuk
dc.subjectмусульманська релігіяuk
dc.titleРЕЛІГІЄЗНАВЧИЙ КОМПОНЕНТ ЗМІСТУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ФРАНЦІЇuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monography.pdf2,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.