Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3963
Назва: Зміст та особливості інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчання
Автори: Нагайчук, Олена Валеріївна
Ключові слова: інтелектуальний розвиток
проектно-технологічна діяльність
трудове навчання
учень
Дата публікації: 2004
Видавництво: К.: Міленіум
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2004. – Вип.7. – С.112-120.
Серія/номер: УДК 6 (07);
Короткий огляд (реферат): Данная статья посвящается анализу понятия интеллектуального развития молодежи, как одной из фундаментальных проблем современной психологии и педагогики. Автором доводиться, что трудовое обучение и проэктно-технологическая деятельность наилучшим образом способствует интеллектуальному развитию школьников.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3963
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmist_osobly`vosti_intelektual`nogo_rozvy`tku.pdf109,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.