Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2015-11-27T10:22:28Z-
dc.date.available2015-11-27T10:22:28Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2004. – Вип.7. – С.112-120.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3963-
dc.description.abstractДанная статья посвящается анализу понятия интеллектуального развития молодежи, как одной из фундаментальных проблем современной психологии и педагогики. Автором доводиться, что трудовое обучение и проэктно-технологическая деятельность наилучшим образом способствует интеллектуальному развитию школьников.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: Міленіумuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6 (07);-
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk
dc.subjectпроектно-технологічна діяльністьuk
dc.subjectтрудове навчанняuk
dc.subjectученьuk
dc.titleЗміст та особливості інтелектуального розвитку учнів на уроках трудового навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmist_osobly`vosti_intelektual`nogo_rozvy`tku.pdf109,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.