Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3965
Назва: Інтелектуальна активність та її діагностування в процесі проектно-технологічної діяльності
Автори: Нагайчук, Олена Валеріївна
Ключові слова: інтелектуальна активність
проектно-технологічна діяльність
інтелектуальний розвиток
5-9 класи
Дата публікації: 2005
Видавництво: К.: Міленіум
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2005. – Вип. 12. – С.92-101.
Серія/номер: УДК 6 (07);
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі діагностування інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно -технологічної діяльності. Проаналізовано методики діагностування інтелекту людини, розглядається процес формування інтелектуальних умінь в учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3965
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intelektual`na_akty`vnist`_ta_diagnostuvannya.pdf146,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.