Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2015-11-27T10:40:15Z-
dc.date.available2015-11-27T10:40:15Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2005. – Вип. 12. – С.92-101.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3965-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі діагностування інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно -технологічної діяльності. Проаналізовано методики діагностування інтелекту людини, розглядається процес формування інтелектуальних умінь в учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: Міленіумuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6 (07);-
dc.subjectінтелектуальна активністьuk
dc.subjectпроектно-технологічна діяльністьuk
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk
dc.subject5-9 класиuk
dc.titleІнтелектуальна активність та її діагностування в процесі проектно-технологічної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intelektual`na_akty`vnist`_ta_diagnostuvannya.pdf146,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.