Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2015-11-27T11:20:58Z-
dc.date.available2015-11-27T11:20:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. : Мартинюк М. Т. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2010. – Ч.3. – С. 91 -102.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3970-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психолого-педагогічні аспекти співвідношення інтелекту та емоцій, розглядається сутність інтелектуального розвитку, а також умов та показників розумового розвитку школярів. Розкрито методику діагностики рівнів інтелектуального розвитку учнів в процесі проектно-технологічної діяльності, що здійснена на основі критеріїв: научуваність, сформованість інтелектуальних умінь школярів, інтелектуальна активність і наявність пізнавального інтересу до уроків трудового навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ПП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 6 (07);-
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk
dc.subjectінтелектуальна активністьuk
dc.titleДіагностика інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчанняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diagnosty`ka_intelektual`nogo_rozvy`tku.pdf203,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.