Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorГусак, Владислав Анатолійович-
dc.date.accessioned2015-11-28T21:21:34Z-
dc.date.available2015-11-28T21:21:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУ статті досліджується питання формування професійної компетентності майбутніх учителів музики, а також значення зазначеного утворення у процесі здійснення педагогічної діяльності. Автор розглядає необхідні знання та вміння майбутніх педагогів-музикантів, як складові компоненти їх професійної компетентності. Окреслюється питання самоактуалізації, як запоруки успішного процесу розвитку особистості вчителя.uk
dc.identifier.issn378.147-322-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4008-
dc.description.abstractУ статті досліджується питання формування професійної компетентності майбутніх учителів музики, а також значення зазначеного утворення у процесі здійснення педагогічної діяльності. Автор розглядає необхідні знання та вміння майбутніх педагогів-музикантів, як складові компоненти їх професійної компетентності. Окреслюється питання самоактуалізації, як запоруки успішного процесу розвитку особистості вчителя.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;-
dc.subjectкомпетентність учителя музикиuk
dc.subjectпрофесійні знання-
dc.subjectвміння-
dc.subjectсамоактуалізація-
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх учителів музикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кремешна_Гусак.pdf103,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.