Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКремешна, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-28T21:22:15Z-
dc.date.available2015-11-28T21:22:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФормування педагогічної самоефективності майбутніх учителів забезпечується створенням у навчальному процесі рефлексивно-оцінного середовища, впровадженням спецкурсу «Формування педагогічної самоефективності у майбутніх педагогів» та розвитком емоційної усталеності студентів.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4009-
dc.description.abstractФормування педагогічної самоефективності майбутніх учителів забезпечується створенням у навчальному процесі рефлексивно-оцінного середовища, впровадженням спецкурсу «Формування педагогічної самоефективності у майбутніх педагогів» та розвитком емоційної усталеності студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.98(063)-
dc.subjectпедагогічна самоефективністьuk
dc.subjectрефлексивно-оцінне середовище-
dc.subjectемоційна усталеність-
dc.subjectмайбутні учителі музики-
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічні_умови.pdf76,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.