Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗозуля, Людмила-
dc.date.accessioned2015-11-29T15:09:10Z-
dc.date.available2015-11-29T15:09:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗозуля Людмила Вплив дистанційної освіти на вивчення іноземних мов / Зозуля Людмила // Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – С. 98-100 (0.2 д.а.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4048-
dc.description.abstractСуто психологічні і педагогічні аспекти системи дистанційної освіти до сьогодні залишаються найменш науково-теоретично обґрунтованими й усвідомленими. Однак вітчизняний і зарубіжний досвід практики дистанційної освіти, що вже склався, наближає нас до розуміння сутності та особливостей цієї системи, заснованої на використанні специфічних освітніх технологій, сучасних методик навчання, технічних засобів і способів передачі інформації, інформаційних та телекомунікаційних технологій, дає змогу осмислити їх на рівні теоретичної концепціїuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. Оuk
dc.subjectДистанційна освітаuk
dc.subjectІноземні мовиuk
dc.titleВПЛИВ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ НА ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zozylia.pdf273,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.