Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГервас, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2015-11-30T06:41:39Z-
dc.date.available2015-11-30T06:41:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГервас О. Організація майбутніми інженерами-педагогами ергодизайнерської діяльності учнів сучасних ПТНЗuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4081-
dc.description.abstractПерехід українського суспільства до демократичної моделі соціально-економічного життя позитивно впливає на розвиток системи професійно-технічної освіти. Дедалі більш значущими у теорії і практиці роботи професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) стають проблеми розвитку учня як активного суб’єкта власної життєтворчості й навчально-виробничої діяльності, оскільки ринкові перетворення в країні вимагають від майбутнього фахівця здатності приймати відповідальні рішення, самостійності, ініціативності, нестандартного мислення, бажання і вміння навчатися впродовж життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;6(07)(082)-
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectергономікаuk
dc.titleОрганізація майбутніми інженерами-педагогами ергодизайнерської діяльності учнів сучасних ПТНЗuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orhanizatsiia_maibutn2.pdf127,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.