Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчук, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2015-11-30T10:08:33Z-
dc.date.available2015-11-30T10:08:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4101-
dc.description.abstractВ статье раскрывается проблема влияния компьютеризованной рекламы на становление личности ребенка в дошкольном возрасте, проанализированы современные взгляды ученых на специфику восприятия экранных образов рекламных роликов, трансформацию детской картины мира.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectсоциализация, информационные технологии, реклама.uk
dc.titleКОМПЬЮТЕРНАЯ РЕКЛАМА: РЕАЛЬНОСТЬ И СОЦИАЛИЗАЦИЯ РЕБЕНКА-ДОШКОЛЬНИКАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.