Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156
Title: Аналіз шкільних підручників з англійської мови
Authors: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Keywords: Шкільний підручник
комунікативно-діяльнісний підхід
особистісно-зорієнтований підхід
схема аналізу
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Капелюшна Тетяна. Аналіз шкільних підручників з англійської мови / Тетяна Капелюшна // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 83-86
Abstract: Детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка із існуючими європейськими та американськими моделями для подальшого вдосконалення шкільних підручників з англійської мови відповідно до вимог сьогодення та з урахуванням комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kapeliushna_tezykonf.pdf218,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.