Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156
Title: | Аналіз шкільних підручників з англійської мови |
Authors: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Keywords: | Шкільний підручник комунікативно-діяльнісний підхід особистісно-зорієнтований підхід схема аналізу |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Citation: | Капелюшна Тетяна. Аналіз шкільних підручників з англійської мови / Тетяна Капелюшна // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 83-86 |
Abstract: | Детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка із існуючими європейськими та американськими моделями для подальшого вдосконалення шкільних підручників з англійської мови відповідно до вимог сьогодення та з урахуванням комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
kapeliushna_tezykonf.pdf | 218,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.