Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156
Назва: | Аналіз шкільних підручників з англійської мови |
Автори: | Капелюшна, Тетяна Вікторівна |
Ключові слова: | Шкільний підручник комунікативно-діяльнісний підхід особистісно-зорієнтований підхід схема аналізу |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Капелюшна Тетяна. Аналіз шкільних підручників з англійської мови / Тетяна Капелюшна // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 83-86 |
Короткий огляд (реферат): | Детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка із існуючими європейськими та американськими моделями для подальшого вдосконалення шкільних підручників з англійської мови відповідно до вимог сьогодення та з урахуванням комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kapeliushna_tezykonf.pdf | 218,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.