Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвчіннікова, Галина Дмитрівна-
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T06:56:45Z-
dc.date.available2015-12-01T06:56:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4172-
dc.description.abstractУ монографії обгрунтовуються особливості системи профільної диференціації навчання учнів старшої школи Сполучених Штатів Америки. Розкриваються теоретичні засади проблеми монографічного дослідження, характеризуються етапи становлення і розвитку профільної диференціації навчання американських школярів, напрями профілізації навчання в старшій школі США, аналізується зміст стандартів профільного навчання у старших класах США, пропонуються перспективні напрями впровадження американського досвіду профільної диференціації навчання в українській освітній системі.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371(73)-
dc.relation.ispartofseriesББК 74.2(7Спо)-
dc.relation.ispartofseriesА 22-
dc.subjectпрофільне навчанняuk
dc.subjectдиференціація навчанняuk
dc.subjectпрофільuk
dc.subjectстарша школаuk
dc.subjectамериканська старша школаuk
dc.subjectелективніuk
dc.subjectпрофілізаціяuk
dc.subjectдопрофільна підготовкаuk
dc.subjectперехідні програмиuk
dc.subjectконцепція профільного навчанняuk
dc.titleПрофільна диференціація навчання учнів старшої школи СШАuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avchinnikova,_Biletska.pdf2,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.