Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4192
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загребнюк, Юлія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T09:53:51Z | - |
dc.date.available | 2015-12-01T09:53:51Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4192 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі підготовки школярів до професійного самовизначення. Проаналізовано комплексні методики підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення, а саме Д. Голланда та С. Фукуями, здійснено їх порівняльний аналіз. Практичний досвід засвідчив, що ці методи є зручним і нескладним інструментарієм, що дає змогу окреслити коло професій, до яких найбільш схильна учнівська молодь. Проаналізовані методики містять елементи безперервної системи підготовки особистості до професійного самовизначення. На нашу думку, вони можуть бути у повному обсязі використаними у профорієнтаційній роботі в середніх загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.047 | - |
dc.subject | KOMPLEKSNI METODYKY PIDHOTOVKY UChNIVS'KOYi MOLODI DO PROFESIYNOHO SAMOVYZNAChENNYA | uk |
dc.title | КОМПЛЕКСНІ МЕТОДИКИ ПІДГОТОВКИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття суми 2015 ВАК.pdf | 350,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.