Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
ФДСО, ФМ, ФПО
Факультет початкової освіти
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
за датою випуску
Has File(s)
???jsp.search.filter.original_bundle_filenames???
???jsp.search.filter.original_bundle_descriptions???
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-3 зі 3.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2009-02-12
Дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів
Коломієць, Наталія Андріївна
1995
Стимулювання навчально-пізнавальної активності молодших школярів диференційованого навчання (на матеріалах уроків математики)
Коберник, Галина Іванівна
2017-10-11
Розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів у процесі вмвчення курсу "Природознавство" у 3-4 класах
Голуб, Володимир Миколайович
;
Голуб, Надія Петрівна
Перегляд
Автор
1
Голуб, Володимир Миколайович
1
Голуб, Надія Петрівна
1
Коберник, Галина Іванівна
1
Коломієць, Наталія Андріївна
Тема
1
навчальна активність
1
навчання
1
нахили
1
природознавство
1
процес застосування інтерактивних...
1
психолого-педагогічні засоби
1
пізнавальна активність
1
пізнавальні інтереси
1
пізнання
1
спостереження
.
< попередня
далі >
за датою випуску
1
2010 - 2017
1
2000 - 2009
1
1995 - 1999
Has File(s)
3
true