Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4202
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загребнюк, Юлія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T10:27:47Z | - |
dc.date.available | 2015-12-01T10:27:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4202 | - |
dc.description.abstract | В останні роки було розроблено декілька методик, реалізація яких сприятиме усвідомленому та самостійному вибору школярами майбутньої професії, побудові та реалізації ними планів професійної кар’єри тощо. З точки зору можливості технологізації процесу професійного самовизначення старшокласників особливу увагу привертають методики підготовки учнів до вибору професії Джона Голланда (США) та Сигекадзу Фукуями (Японія). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | методики | uk |
dc.subject | професійне саовизначення | - |
dc.title | Порівняльний аналіз методик Д. Голланда та С. Фукуями | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zahrebnuk_tezykonf..pdf | тези | 162,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.