Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУстименко-Косоріч, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2015-12-01T16:24:03Z-
dc.date.available2015-12-01T16:24:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4244-
dc.description.abstractВ статті визначено компонентну структуру сербської баянно-акордеонної школи як складника системи музичної освіти, а саме: мотиваційний, ідейно-лідерський, комунікативний, креативний, технічно-органологічний, технологічний, процесуально-виконавський, національний, які розкривають специфіку її діяльності. В основу структурної моделі сербської баянно-акордеонної школи покладено проект Н. Гуральник, який нами розглядається як універсальний для всіх фахових галузей системи музичної освіти. Структурний проект Н. Гуральник було доповнено та удосконалено за рахунок запровадження галузевих компонентів, які розкривають специфіку сербської баянно-акордеонної школи.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.(091);-
dc.subjectструктурні компонентиuk
dc.subjectсербська баянно-акордеонна школа-
dc.subjectосвітня система-
dc.subjectмистецькі заклади-
dc.subjectпедагог-
dc.subjectвиконавець-
dc.subjectмузична школа-
dc.titleКОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА СЕРБСЬКОЇ БАЯННО-АКОРДЕОННОЇ ШКОЛИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ustymenko-Kosorich Камянець 2.pdf273,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.