Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ НОВАЦІЇ ПІДГОТОВКИ БАЯНІСТІВ-АКОРДЕОНІСТІВ У ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ МУЗИЧНИХ ЗАКЛАДАХ СЕРБІЇ
Автори: Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна
Ключові слова: педагогічні принципи
інновації
виконавці
сербська школа
освітня система
виконавська майстерність
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 37.(091);
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано інноваційні педагогічні принципи підготовки сербських баяністів-акордеоністів в початкових і середніх музичних закладах, зокрема: орієнтації на самостійність виконавця і передбачення етапів його професійного розвитку, систематичного вдосконалення навчального репертуару, формування художньо-образного мислення, віртуозності, концертності, змагальності, виконавської універсальності, артистизму, які міцно увійшли в педагогічну практику сербських педагогів баяна-акордеона, однак не отримали відповідної оцінки з боку методистів та дослідників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4245
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Устименко-Косорич Елена Кривой Рог 1.pdf161,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.