Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.contributor.authorБевз, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T21:24:36Z-
dc.date.available2015-12-01T21:24:36Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationBevz O., Gembaruk A., Zabolotna O. The notion of Second Language Acquisition in the Methodology Curriculum (by New Generation School Teacher Project) // Матеріали сьомої Всеукраїнської наукової інтернет-конференції з міжнародною участю ”Шкільний вчитель нового покоління». – Житомир, 2015.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4295-
dc.description.abstractТези описують змістовий модуль "Засвоєння іноземної мови", розробленого робочою групою проекту "Шкільний учитель нового покоління".uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherЖитомир, 2015.uk
dc.subjectsecond languageuk
dc.subjectacquisition-
dc.subjectlearning-
dc.subjectenvironment-
dc.subjectlearner-
dc.subjectapproach-
dc.subjectcurriculum-
dc.subjectproject-
dc.titleThe notion of Second Language Acquisition in the Methodology Curriculum (by New Generation School Teacher Project)uk
dc.title.alternativeПоняття про набуття другої (іноземної) мови у навчальній програмі з курсу «Методика навчання англійської мови» (в рамках проекту «Шкільний учитель нового покоління»)-
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLA_tezy.pdf169,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.