Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорінна, Ганна Олексіївна-
dc.date.accessioned2015-12-01T21:32:34Z-
dc.date.available2015-12-01T21:32:34Z-
dc.date.issued2015-03-26-
dc.identifier.citationКорінна Г. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників / Г. Корінна // Науковий вісник Ужгородського нац. ун-ту. Сер. : «Педагогіка. Соціальна робота». – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – № 37. – С. 80–83.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4298-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема формування у вищих навчальних закладах готовності майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. Автор здійснює концептуалізацію та аналіз сутності поняття «професійна підготовка» у педагогічній та психологічній науковій літературі. У статті подано результати наукових пошуків, що дозволило розкрити теоретичні аспекти сутності проблеми, виявити особливості професійної підготовки фахівців до роботи з дітьми в процесі їхньої статево-рольової соціалізації та визначити критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у цій сфері.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.013.42+373.613:159.922.73-
dc.subjectпрофесійна підготовка, статево-рольова соціалізація, критерії професійної готовностіuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.