Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4300
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корінна, Ганна Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T21:55:14Z | - |
dc.date.available | 2015-12-01T21:55:14Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Корінна Г. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-ролової соціалізації дошкільників :автореф. дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук : спец. : 13.00.05 «Соціальна педагогіка» / Г. О. Корінна – Умань, 2015. – 20 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4300 | - |
dc.description.abstract | Корінна Г. О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2015. У дисертації наведено теоретичне узагальнення та запропоноване нове вирішення проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дітей дошкільного віку. Визначено та експериментально перевірено соціально-педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників. Теоретично обґрунтовано та апробовано експериментальну модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників, яка охоплює такі блоки: методологічно-цільовий: мета, завдання, підходи (середовищний, гендерний, компетентнісний) і принципи (свідомості й активності в навчанні, цілісності, доцільності, прогностичності, свободи вибору та співробітництва); організаційно-процесуальний: етапи (мотиваційно-стимулювальний, когнітивно-рефлексивний, креативно-практичний) та соціально-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників; контрольно-оцінний: критерії (когнітивно-інформаційний, особистісно-мотиваційний, творчо-діяльнісний), показники та рівні (достатній, середній, низький) готовності та діагностичний інструментарій. Ключові слова: статево-рольова соціалізація дошкільників, соціальний педагог, підготовка соціальних педагогів, соціально-педагогічні умови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | статево-рольова соціалізація | uk |
dc.title | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дошкільників.pdf | 230,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.