Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалушко, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-02T08:39:13Z-
dc.date.available2015-12-02T08:39:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4325-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичне обґрунтування методичної системи навчання аналітичної хімії у педагогічному вищому навчальному закладі та можливі шляхи модернізації методики викладання навчальної дисципліни задля підвищення рівня підготовки майбутнього вчителя. Встановлено, що до елементів методичної системи навчання відносяться зміст, форми, засоби, методи, прийоми та технології. Доведено, що ефективною є традиційна лекційно-лабораторно-практична система навчання, перевагами якої є систематичний характер навчання, впорядкованість, логічно правильна подача навчального матеріалу, організаційна чіткість з оптимальними витратами ресурсів при масовому навчанні. Запропоновано модернізацію цієї системи, яка передбачає, зокрема, інтеграцію традиційного навчання з інноваційними технологіями з метою створення умов для реалізації переходу від інформаційно-репродуктивного до інформаційно-діяльнісного підходу в навчанні.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 543(07);-
dc.subjectметодична система навчанняuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectаналітична хіміяuk
dc.subjectмайбутній вчитель хіміїuk
dc.titleМетодична система навчання аналітичної хімії у вищому навчальному закладіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ 2015, перевірка.pdf239,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.