Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАзизов, Талят Нурединович-
dc.date.accessioned2015-12-02T17:47:53Z-
dc.date.available2015-12-02T17:47:53Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПроблеми сучасної технологічної освіти і пропозиції її вдосконалення// Сб.научн. тр. ОГАСА. - №15. Часть 2, Одесса,2013. – С. 24-28.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4379-
dc.description.abstractПроектна технологія є передовою технологією. Фахівці з педагогіки все частіше звертаються до методу проектів. Не вдаючись до подробиць у віртуозність всілякого трактування методу проектів з погляду «чистих педагогів» розглянемо основні елементи неправильного розуміння проектування як такого.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher// Сб.научн. тр. ОГАСА. - №15. Часть 2, Одесса,2013. – С. 24-28.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 624.012.45;-
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectтрактуванняuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectтрактуванняuk
dc.subjectвіртуозністьuk
dc.subjectметод проектуванняuk
dc.subjectтехнічне кресленняuk
dc.subjectдеталюванняuk
dc.titleПроблеми сучасної технологічної освіти і пропозиції її вдосконаленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
texnologichna osvita.pdf282,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.